Tuesday, August 17, 2010

k3sEd!hAn vs kEr!nDuaN..

semalam ak tdr awal sesangat cz x berapa sihat.Maybe sbb xckop tdr sejak kebelakangan ni...(hurm..rindu dia jugak).penyakit xleh tdr tue da kembali.Ingatkan time blajar dulu je ad,skunk pun ada gak..Next friday i'm going back to my hometown..rindu sudey sama babyku :D

Same time,same month we create it together,but now..wht was happen??ak xnak pun blame sesape..but it make me really dissappointed!!

Perjalanan hidup xseindah yang kita sangka..ada pasang -surutnya..Kita xbleh jangka apa yang akan berlaku dlm hdp kita..Ak xmenyesal dengan apa yang telah ditentukan oleh Nya.Ia pengajaran yang amat berguna dalam hidupku untuk hari - hari yang mendatang..

SEtiap kegembiraan,pasti akan terselit sedikit kesedihan..senyuman yang ku lihat semalam kini tiada lagi..yang tinggal kenangan yang akan mengubat luka di hati..talk to myself,don't cry baby.you are strong,you need to be strong..step forward for your sweetheart & you can do it!

to sumone that i really love,

Yesterday u give me full of love,
today... it's gone.. ;(
i want to take it back ..but it useless
i'm am nothing for u..
you hurt me..
you make me cry..
thanks for the memories,
thanks for everything...

Loving you,
-nEa-

2 comments:

  1. InsyaAllah ada hikmah disebalik setiap peristiwa.Ain perlu kuat utk adriana.she needs u.=) yes u can do it! i know u can! believe in urself mydear..

    ReplyDelete